2011. október 30., vasárnap

Karácsony OKTÓBERBEN?

Mikor kezdjünk el karácsonyra készülődni?Szerintem sok embert foglalkoztat,illetve dilemmát okoz neki.Amikor augusztus végén a Kikában,és a Müllerben kint voltak a Halloween-i cuccok kicsit néztem.De amikor október első hetében megnyílott a karácsonyi bolt a pécsi árkádban...na az már kiverte a biztosítékot.Én úgy gondolom,és szerintem az az optimális ha a karácsonyi készülődést az Advent első hetében kezdik meg.Hiszen akkor már kellő hangulat van.De mégis megmarad a varázsa,az a varázs ami a karácsonyt előzi meg.Az az édes finom sült gesztenye illet a városba.A kis karácsonyi vásár a Széchenyi téren.és még sorolhatnám.Engem az akaszt ki amikor a nagyobb plázákba ilyenkor az emberek egymást letolva próbálnak meg venni valamit.Kiakaszt.Én ezért szoktam azt hogy ilyenkor amikor még nincs akkora tömeg veszem meg szépen aprónként.Hiszen ilyenkor még tele a polcok finom,friss karácsonyi csomagokkal meg egyebekkel és nem december 2ik hetében amikor már a raktáron sincs semmi.De a hangulatom nincs meg hozzá ez tény.Viszont az álladó dolgokat mint a csokik,vagy kisebb dolgok azt mindig decemberben veszem meg mert akármennyire is utálom a tolakodást,de azt az érzést semmi se veheti el amikor bemész egy boltba és ott állsz a polcok előtt és szépen lassan átgondolod hogy kinek mit is akarsz venni.Aztán kijössz a boltból és megajándékozod magad is mert mennyire ügyes voltál.Na én így szoktam:PÉs ezt viszont Imádom.Meg a sült gesztenyét uhh de finom is az.:D
Ti mikor kezditek a  készülődést?Ti is szeretek karácsony előtt vásárolni?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése