2011. szeptember 1., csütörtök

Testáplás

Akkor kezdeném..ők az én testápolóim mostanság.Összegyűlt a nyáron meg tavasszal.DE igazság szerint nyáron nem nagyon szoktam magamat kenegetni mert iszonyat meleg van,nem szárad annyira a bőröm mint télen,illetve ha bekenem magam egyből lever a víz.(Na igen  a tetőszoba átka,minden meleg itt gyűlik össze.Nyáron nagyon könnyű testápolókat szoktam használni.Ilyen pl a Bale dinnyés:)
Elfelejtettem elfogatni bocsi.:)Na de a lényeg nyáron szerintem tökéletes,nem egy intenzív hidratálást biztosít de nyáron ez nem is lényeg,víz bázisú,ami szintén pozitívum.Nekem tökéletes.És az illata....huh...tényleg erősen dinnyés de nem émelyítően,éppen ahogy kell,viszont nem szívódik olyan hamar.De ettől eltekintve sztem nagyon jó.
A következő a FA testápolója,amit nem vettem hanem kaptam a fa hűségprogramon belül.Nekem az illata nagyon bejön.Akai bogyók vannak benne,nekem ilyen nem túl melegbe de a sem túl hideg időbe nagyon bejön.Szóval az átmeneti időszakba.Nekem bejön mert hidratál.Nem a legerősebb de ha valakinek csak normál vagy enyhén száraz a bőre azoknak tudom ajánlani.
Ezt nem rég kaptam egy barátnőmtől,szintén átmenetei időszakra ajánlanám,főleg hogy feszesítő a dolog.Nem éppen száraz bőrre való,ezt inkább dekoltázs,has,combokra szoktam kenni,hiszen egy kiszáradt lábszárra nem kell a feszesítés:)De az illata nekem semleges,nem tudom mire emlékeztet,bár még annyit nem használtam,így a lényegéről se tudok véleményt mondani.De ha holnap feszes hassal kelek fel akkor azt egyből leírom.:)
Azért hagytam őt utoljára mert úgy gondolom hogy ár/érték arányba ő viszi a prímet.Tökéletesen hidratál,az illata is kellemes,és kemény 400 FT.:)Az illata engem a Nivea kék kézkrémjére emlékeztet.De első kipróbálás után a bőröm teljesen felújult.Egyszerűen iszonyat jól hidratál.Persze kivárom a telet.Ha az akkori bőrömet is rendbe rakja akkor azt hiszem ennél maradok.Eddig télen mindig Nivea-t vagy Garnier-t használtam.De szerintem áttérek erre.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése