2011. szeptember 18., vasárnap

Megkésett post

Tudom..tudom!Sajnos tegnap elfelejtettem írni.:$ És tegnap volt kint a barátom nálunk először bemutatás gyanánt.És estig itt volt.Szóval nézzétek el nekem.Sajnos úgy néz ki,hogy kevesebb időm lesz így suli alatt a blogra mint szeretném.De akkor jöjjön a beígért vélemény/haul.

A Fa testápoló.Én Nagyon szeretem.Így átmenetes időszakokra nagyon jó,finom illata van,könnyen beszívódik,egyszerű eloszlatni.Én ugye őt ingyen kaptam.De ha elfogy tuti hogy veszek még ilyet,mondjuk tavaszra.10/9-t kapna.És csak azért nem 10-t mert hamar elmegy az illata.
Az Adidas izzadság gátlóm!Jaj hát előtte nagyon sokat próbáltam,sajnos eléggé izzadós vagyok,télen is,nyáron is.Viszont utálok izzadni.Ez azért jó mert nem csak hogy szagok sincsenek (na jó egy napos Mecsek járás után,40 fokba..utána persze hogy van,de nem nagyon)és nem is igen hagy foltot.Használtam én Rexonát,Garniert...és még sorolhatnám.Nekem nem jöttek be.Egyszerűen nem váltják be az ígéretet.10/10 mert Imádom és nyáron is tökéletes.:)És igen újravenném 100 x is!:)

Avon körömágybőr olaj.Nos ő már régebb óta megvan.Imádom.:)Tél óta van meg,télen minden este bekentem a körmeimet vele.Mostanában vissza kell majd szoknom rá,hiszen jön majd a hideg.Imádom hogy Levendula illata van.És hogy az olyan jó érzés elmasszírozni.:)10/10 és mindenképp veszek még.:)

Szintén Avon.Alapból nem vagyok nagy Avonos.De van barátnőm aki Avonozik és így mindig kapok,vagy elcsábít a cuccokra.:)Ezt a lakkor Húsvétra kaptam.Nagyon szép a színe,de nekem lepattognak az Avon lakkok a körmömről.Nem tudom miért.Az Essence sokkal tovább bírja pedig az Essence az olcsóbb.Hát ez van.Nem szeretem mint lakk.De a színe az huh<3:)10/3 nem venném újra.
Amit meg nem rég vettem az egy Essence köröm matrica.Mivel még nem próbáltam nem tudom megmondani milyen.De ha lesz eredmény mindenképp megírom.Amint lesz időm.Csak ezt az évet kell túlélnem.:)Remélem jó volt a hétvégétek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése