2011. szeptember 21., szerda

Megéri a Vatera?

Mint sokan mások én is Vaterázok.Nekem is van pár megunt cuccom,és én is szeretnék rajtuk túladni.:)
De szerintetek megéri?Mármint nem sok az a 6% vagy mennyi.Viszont aki kis tételbe ad fel(mint én)+ a feladási díj(ami igaz csak 5 Ft)ami hatványozódik a hirdetések sokaságával.És ha valamit nagyon el akarsz adni,akkor sajnos áron alul kell feltölteni.persze azoknak akik tudnak várni nem számít.És hozzá jön az hogy az OTP webes átutalásoknál felszámol szintén pénzt(204 ft). Nos..ez egyenként nem sok.DE!Én most ott tartok hogy a Vaterás feltöltések+eladások+átutalási díj=majdnem 2000FT!! Ami nem hangzik szintén soknak,viszont ha valaki csak olyan kis tételeket ad fel mint én akkor ez már igenis számít!Bár hozzáteszem hogy nem tudom ha személyesen utalok át a bankból pénzt az mennyibe kerül.Jaaa és a legfontosabb!Azért mert Vaterára lett feltöltve nem biztos hogy elkel!Nekem is csak 4 cuccokat vették meg  a majdnem 25 -ből.Hát ez van,egyik termékem teljes árát a levesbe dobhatom.
Na ezek után szerintetek megéri kis tételbe?Ti vateráztok?Mit gondoltok róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése