2011. szeptember 6., kedd

Kiakadás,suli,Cosmooooo(L)

Elkezdődött...sajnos véglegesen.:(Igeeen a suli.Nos matek...hát már első nap leizadtam amikor közölte a tanár hogy mi vár ránk,és hogy oldjuk meg a tanulást mert őt nem érdekli hogy csak értsük meg.Jaaa hát kösszii..Igazi tanár...szarik bele,bent van,felveszi a fizetését..és kb ennyi.Csak az agyunkra megy.
Nos itt megvolt a kiakadás....hát a suli..pff semmi új..unalmas..és sztem egy csomó érdektelen dolgot tanulunk.Kb ennyi.:D Sosem érdekelt nagyon semmi,de ami igen azt egyből megírtam 4-5re.A felüdülés a napjaimba a Cosmo volt anyu megvette a travel size-t.Hát az az öröm...durvaán ugráltam hogy most ez komoly?:D Megvetted nekem a cosmot?juhéé:D:D:D Kb ennyi érdekesség történt az életembe,és sminket se vettem.:(De hamarosan sokat fogok és jönnek a tesztek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése