2011. szeptember 8., csütörtök

Illatos testápló?

Ha már testápolás.Ki szereti ha a cucc amit magára ken az illatos,vagy ki az aki az egyszerű ám de nagyszerű hagyományos illatokat kedveli?Nos én már úgy gondolom eljutottam oda hogy az extra száraz bőrömet felhoztam egy normál nedvességtartalomra.De akkor lássuk szerintem hogy van ez.
Nos én már egy korábbi posztomba bemutattam hogy miket szeretek illetve használok,ezt újra nem akarom elmondani,leírni.Esetleg ha bővülne,vagy találok egy jó testápolót persze leírom,de most nem ez a fő.Egy nagy kérdést akarok boncolgatni ami szerintem sok emberbe illetve nőbe benne van.Illatos legyen a testápolóm?Vagy ónbarnítós?És vajon mennyit érnek?Nekem csak személyes tapasztalatom van,lehet másnál ez bejön,nálam nem.Na igen itt a kérdésre a válasz nem,nem vagyok oda az illatosokért.Illetve persze jó illatuk van,de nem látom értelmét.Max estére hogy körbelengjen.De nálam ez az illat reggelre,illetve 1-1,5 óra múlva elillan.És kb eddig tartott az illat.
Az önbarnítósok...Na hát azokból nem volt olyan amitől ne lettem volna foltos,vagy sárga bőrű,vagy valami ami nem kívánatos mellékhatás.Szóval én úgy gondolom hogy ha valaki illatos testápolót szeretne akkor tudja hogy drogériások közül mindegyiknek ideig óráig van illata.Vagy csak felületes,és a testhőtől elpárolog az illat.Nyáron nem rosszak,sőt nyáron szeretem a kifejezetten illatos víz bázisúakat.De télre mindenképp valami más alapút használjatok,a nagy hideg iszonyat gyorsan és erősen tudja szárítani a bőrt.Szóval egy a lényeg,ha az illata nem is de a hatása sokáig tartson!:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése