2011. szeptember 3., szombat

Helyzet jelentés

Mindenkinek elkezdődött a suli,nekem is,csak nekem már így az elején rosszul...Csodás:D
A legelső kijött rajtam az allergia,egész nyáron semmi bajom amint viszont szeptember lett egyből jött látott,levert:D És kicsit meg is fáztam,bár erről fogalmam sincs hogy hol.A másik lett egy hatalmas herpeszem,de tényleg nagy,annyira nagy lett a szám tőle mint a VV Szandikának.Hát mit ne mondjak..csodás:D Mára már hál isten kisebb,de a heg még ott van.Szóval igeeen Suli,jön a hideg..meg egyre kevesebbet lehet majd a szabadba tölteni,multivitamin szedés,sok sok tea,és a tüzelés....
Hát mit ne mondjak nem várom igazán.De ez is eljön minden évbe.De miért ilyen hamar?Nem értem.:)
Na de ennek örömére úgy gondoltam meglepem magam a Dm-be kiváltható esernyővel.Amit kemény 75 pontért válthatsz ki.
Én úgy gondolom ha az első vihar szét is szedi már megérte.:D Hiszen pénzbe konkrétan nem került.A DM-be amúgy is sokat vásárolok  főleg ha dupla pont jár,általában akkor végzem a nagy bevásárlásokat.Szóval hamar visszajön.Nem tűnik túl tartósnak,de ezt ne is várja el senki.Nekem megérte,mert minden esernyőm ami befér egy táskába az már szétment a szélben.Szóval aki úgy gondolja hogy ennyit megér,annak ajánlani tudom.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése