2011. szeptember 25., vasárnap

Értékelés

Úgy gondoltam egy ideje használom a Balea arckrémjét,így eljött az idő hogy elmondjam a véleményem.(Bocsi a rossz képekért,de a fényképezőmnek hello,éppen gyűjtök egyre:)) Na szóval a krém normál és száraz bőrre való.Nekem a Nivea kék tégelyes krémje jut róla eszembe,max kicsit illatosabb.Lehet ha télen használnám akkor jobb lenne,viszont most az őszi időszakra visszamegyek az Avonos uborkás krémemhez.Az tökéletes.:) Ő egy kicsit nehéz a bőrömnek,kipattogtam tőle.Viszont télen sztem tökéletes lesz.Addig szépen elrakom piheni.Az állaga nem rossz.Kicsit macerás elkelni ha nem dolgozod el tökéletesen akkor megszárad a szemöldök tövébe és reggelre olyan mintha hámlana a szemöldököd alatt.Az illata nem rossz.értékelés:10/5
Viszont nem rég kaptam egy lakkot. Egy sparitual-t.Eddig nem hallottam róla.De az internet adta lehetőségeknek utánanéztem.Eddig jól bírja a kövid körmeimen.:)Hallott már valaki erről a körömlakk márkáról?Vélemények?:)
És a végére egy kérdés!érdekelne titeket Blogsale?:)

1 megjegyzés:

  1. én még nem hallottam erről a márkáról,kivi lennék rá :) és a blogsale-re is :)

    VálaszTörlés