2011. szeptember 9., péntek

Dm haul,és a péntek öröme:)

Igen...végreeee péntek...azaz holnap nem kell korán kelni,ma lehet bulizni délután meg terülni,habár amilyen idő van ez az a tipikus idő amikor a legjobb egész péntek délután sorozatot nézni.Én ennek ellentmondva kiültem a teraszra és a kutyával!! olvastam a Cosmot.:D na igen a kutya  szuka...sztem nem kell ennél többet mondani a kutyánk és a Cosmo összefüggést illetően.:D
Egyszerűen ez az újság..Te Jó Ég!:)Imádom..Ódákat tudnék zengeni.:)DE volt mégegy jó,betértem a barátommal a Dm-be arcmaszkot venni,igaz hogy egyre kevésbé vannak pattanásaim,én meg úgy gondolom egy kis extra ápolás nem árt nekik.Főleg nem 400FT-t!:)Vasárnap ha hazajöttem a dolgaimból akkor kipróbálom,nagy kád víz..habfürdő,és arcmaszk.
Na ezért Imádlak ősz!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése