2011. szeptember 10., szombat

Arcmaszk

Kipróbáltam az egyik maszkot,nem rég lettem kész vele,nekem a hétvégéim erről szólnak.Mármint az arcápolólás(radír,hámlasztás,pakolás,gőzölés),szemöldökszedés,köröm gondozás.Stb...:)Szóval a lényeg a lényeg,nem rossz!:)Ez egy tengeri arcmaszk.Igazából nem tudok véleményt írni róla,nem rossz.Amikor először nyomtam ki olyan volt mint egy krém,és az arcon nem is nagyon szilárdul meg.Kellemes érzés az arcon.De semmi extra.Amúgy az csak nekem van hogy amit egy alkalomra szántak arcpakolást az nekem szinte mindig 2 alkalomra jön ki?:)Vagy én rontok el valamit?
Nem csináltam képet mert elfelejtettem teljesen máshol járt az eszem.De gondoltam hátha neten is találok róla valamit.Nos ezt írja róla:

A cinket tartalmazó arctisztító maszk hatékonyan eltávolítja az elhalt hámsejteket és mattítja a bőrt. Az ásványi anyagokban gazdag fehér timföld felszívja a felesleges zsírt. A cink csökkenti a bőrirritációt, megnyugtatja a bőrt. A tejfehérje és a hialuronsav gondoskodnak a megfelelő hidratáltságról. Pórusfinomító hatású.
Nekem így 10/7 nem is rossz de nem is a legjobb.Volt dolgom már jobbal is.Viszont ár érték arányba nem egy rossz dolog.Amíg nem javul a bőröm állapota addig szívesen használom.És 4 alkalomra elég nekem(szóval nincs túl nagy arcom...nyehh:P).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése