2011. szeptember 29., csütörtök

Alapozó..

Igen..régen volt az utolsó bejegyzés...:)Most viszont jövök egy olyannal ami pár napja megfogalmazódott bennem.A smink szerintem leglényegesebb része az alapozó.Hogy miért?Mert csinálhatsz bármilyen cica szemeket,tökéletes ajkakat,cuki pirospozsgás arcot..ha egyszer az alapozód nem egyezik a bőröd színével,foltos,nem egyenletes.Szóval illik rá a neve ALAPozó!:)Na most én fogyóba vagyok belőle.Nem szoktam minden nap rakni.Főleg amióta láttam hogy az egyik osztálytársam aki minden nap keni az arcát,alapozó nélkül egyszerűen csúnya a bőre!és még alapozóval is fénylik,tágak a pórusai.És még a nem megfelelő ápolás.Na most én szeretnék egy újat.Elkezdtem kutakodni.Neten lehet venni..találtam egy Rimmel-t.Nem is rossz.Kb 500 Ft-ből jönne ki postával együtt.Aztán a Dm mostani új kuponjaival ami a neszesszerhez jár abba is vannak kuponok,Glamur kupon(megkapom),illetve várom az őszi kuponokat.Szóval szerintem ha boltba venném lehet kapnék szintén ilyen olcsón,bár nem biztos hogy ilyen minőségűt.Szóval nagy dilemmába vagyok.Szerintetek? Ti vásároltatok már nettől alapozót?És passzolt a bőrötökhöz? Várom a véleményeket:)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Meg nem vasaroltam netrol alapozot, szerintem a szinet mindenkepp ki kell probalni, hiszen amint emlitetted nagyon fontos, hogy passzoljon. Ettol fuggetlenul 500 Ft-ert 'megkockaztathatod' a rendelest, nem akkora veszteseg ha esetleg nem valna be. Sok sikert a tokeletes alapozo kivalasztasahoz! :)

    VálaszTörlés