2011. augusztus 24., szerda

Rossz tanár

Nos nagyon 5letesen a nagy filmguruk kitalálták hogy nyár végére behoznak egy filmet egy tanárról akit nem érdekel a tanítás,csak a gazdag pasik,szabadelvű,szabad szájú,szexy.....stb... Nos nem vártam nagy dolgot a filmtől.Olyan limonádénak gondoltam,nem is igazán volt több.Persze voltak benne újítások poén terén.Egyszer megnézős filmnek elmegy.De nem tudnám többször.Nagyon maximum ha vasárnap délután,télen,éppen nem lenne semmi dolgom.És nagyon unatkoznék.Na akkor oké.Most lehet nagyon ellövőm magam de azt hogy egy színész hogy játssza a szerepét nem tudok erről véleményt mondani.Főleg hogy nem vagyok színész.És én ilyen téren "naiv" vagyok.Szal elhiszem hogy ő ezt eljátssza mert eltudja elven gondolkozom.:)Ilyen vagyok.A film mondanivalója érdekel nem a színészi alakítás.Kritikát nem akarok mondani mert lehet valakinek meg nagyon bejönne.Ez egyéni.Én azt vallom egyszer meg lehet nézni.Úgyis mindjárt suli.És ebbe a hőségbe jó az a hűs moziterem.:)
Videó itt
És  amúgy is jó dolog a tanárokat így kifigurázva látni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése