2011. augusztus 5., péntek

Rossman haul

Tegnap betévedtem a Rossmanba,ahová nem szoktam és nem is szeretek menni.Két okom is van rá.
Egyik hogy a rossman saját márkás termékeit nem bírja a bőröm.Nem tudom miért.Egész egyszerűen kipattogzok tőle.Lehet olcsóbb mint a DM-é de akkor se bírom.:) Másik ok hogy ez az 1500 FT-ként egy pont...na hát aztán a végén vagy 15000 Ft-s vásárlás után kapsz 33% engedményt..na bumm.Dm nél mindig van annyi pontom hogy a nagy bevásárlásokat 15-20% al olcsóbban végezzem.:)
De tegnap betértem mert sok Blogger oldalán olvastam az Essence kiárusításról.És hát akkor nekem is kell alapon,nem is kell!:D Csak két dolgot vettem,részben mert spórolok a Balcsira.Részben meg hát az egészet ki tudtam volna fosztani.De nagy levegő és mondtam magamba...IVETT EZ NEM KELL NEKED!És nem kellett.:DMind2 dolgot 300ft-ért vettem és sztem nagyon megérte!:)
Az ecset az egy pirosító ecset.és nagyon puha.Első érintés..első szerelem.Nem gondoltam volna hogy 300 FT-ért kapok ilyen jó ecsetet.De szerintem nagyon megérte:) A másik (bocsi nem tudtam róla normális képet csinálni) az egy essence black mania szemhéjtus.Még nem próbáltam de első látásra bejön.:)Kemény a hegye ezért szépen lehet majd vonalat húzni vele.Nekem bejön.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése