2011. augusztus 31., szerda

Ősz?ŐŐŐŐssszzz!:)

Na hát így nyár utolsó napján utolsó óráiba...tejóég...de gyorsan elment ez a nyár:O!De nem baj,nekem kezd őszi hangulatom lenni,az emberek kezdenek hamarosan egyre többet bent lenni a házba,meghittebb kezd lenni az egész.Vagyis nekem ez jut eszembe ha az őszről van szó!:)Na meg jön a szülinapom,jön Halloween(amit imádok) Itt olvashatsz többet róla.És jönnek a bebújós filmek..:)Pl:Coraline és a titkos ajtó<3:)
Nightmare Before Christmas(Karácsonyi lidércnyomás)
Ez a film sztem egy kultusz.Nem lehet rá rosszat mondani főleg hogy Tim Burton csinálta..az az ember ...huh sztem egy zseni:)Én most töredékesen bevallom..novemberbe a legjobban a hófelhőket vártam a legjobban,és most is azt várom.:)

2 megjegyzés:

  1. jujj dejó, hogy rádtaláltam! még sosem láttam/hallottam magyarul, nem is tutam hogy leszinkronizálták:P

    VálaszTörlés
  2. Én is nem rég találtam meg,de szerintem nagyon jó lett.A magyar szinkronok szoktak sztem a legjobbak lenni így Világ színvonalba.Nekem bejönnek nagyon.Nem csak mert értem hanem a "karakter hangok" is összeillenek.:)

    VálaszTörlés