2011. augusztus 23., kedd

Körömáplolás személyemre szabva.:)

Nekem ahogy az előző postomban is írtam eléggé nagy figyelmet kell fordítanom a körmömre ha szépen akarom őket tartani.Nekem az elsődleges gond ugye a körömlemezek kettéválása.Ezt próbálom kalciumos erősítő lakkal,vagy S.O.S körömjavítóval ellensúlyozni.Nem mindig sikerül.Aztán a másik gond a körömágybőr kiszáradása.Sajnos én anno elkezdtem vágni.Szóval most már ahhoz hogy szépnek tudjam vágnom kell,nem elég visszatolnom.:S Én hibám!:S Van erre külön körömbőr eltávolító lakk szerűségem.:D  Utána formázom,amennyire lehet a körmeimet...sajnos eléggé formátlanok a körmeim.Azután az erősítő zselé.Ami szerintem nem használ semmit.:D Majd a kalciumos körömerősítők.És végül a lakk.
És nekem nagy öröm ha nem kopik le második nap.vagy nem törik meg a körmöm,nem hajol meg.Imádom a lakkokat.Csak nem bírja a köröm őket,nem tudom miért.Van amikor egyszerűen le tudom húzni a körmömről mint egy matricát.Nem tudom mi lenne a megoldás.Műkörmöt nem akarok.

Kedvenc lakjaim.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése