2011. augusztus 25., csütörtök

Kedvenc márka?

Ha valaki ismer tudja hogy a Tommy Hilfiger-s cuccok viszik nálam a prímet:)Nem tudom megmagyarázni hogy miért.Egyszerűen olyan a stílusa mint amilyen nekem kell és kéész:)
Van ..igen van pár ruhám,kiegészítőm,cipőőőőőőm<3:D Hilfiger bácsitól.:P És imádom is őket.Nem azért mert felvágós akarok lenni.Pl a cipőkön alig látszik a márkajel.Egyszerűen csak jobb,kényelmesebb,többet kapunk a pénzünkért mintha kínait vennék és félévente vennék új cipőt.Persze a kínaiba én is vásároltam már,strandpapucsot,sima papucsot..van amiért nem érdemes többet kiadni mint amennyi rá van írva egy kínai üzletbe.Cipőbe viszont (strandpapucsot kivéve)nem szeretem a gagyit,hiszen nekem kell benne mennem és ha beázik,vagy szétjön azt én szívom meg.
Na és nektek kedvenc márka?Hogy álltok Hilfiger Bácsival?:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése