2011. augusztus 19., péntek

Gyerekkorom kedvenc kajái

Sok blogba olvastam már ezt a bejegyzést.és úgy gondolom én is megcsinálom így pakolás előtt.:)
Elvileg 10 db-t kell felsorolni.Ha visszagondolok sokkal több is volt az.Elsőnek is mamám által alkotott pizza.Isteni volt rajta gomba sonka sok sajt,és nagyon laktató volt.
És szintén mamám féle zserbó.Szerintem felülmúlhatatlan.Nem tudom miért de egyik zserbó se olyan finom mint az.:)
Kinder tojás.Igaz nem az étel szó szoros értelmében az.De szinte minden reggel kaptam egyet ovi előtt.Amiről apu persze nem tudott.:)
Lángos,tejfőlős,sajtos.(Imádom most is hogy anyu olyan jó vastagra csinálja)
Túros csússza jóó sok túróval és szalonna darabbal.:)
Mogyorós csirke.Sajnos már nem lehet kapni.Vagyis én Pécsen nem találom.Elvileg Knorr gyártotta.Nagy papír dobozba volt.És istenien finom volt.Sajnos a netten se találtam.:(Mind1 iszonyat finom volt.:)
Amit viszont a mai napig Imádok az a lassagne.Csak a Bolognait de fuuu naponta 5 tepsivel be tudnék tolni:)
Gyümölcstorta.Úgy ahogy van Imádom,mind1 milyen gyümölcs van rajta csak a zselé legyen finom.:)Nem szeretem a tömény csokit.Ha nagyon megkívánok valamit akkor vagy gyümölcstorta vagy gyümölcssaláta.

A kertben mindig volt gyümölcs,Így nyáron csináltam gyümölcshabot és azt tettem be a fagyasztóba.Nekem tökéletes volt édességnek.:)
És amit legelőször oviba kóstoltam meg és azóta is nagy Fan vagyok az az alma sajt kombináció.De főleg a trappista,birsalma .nyamii:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése