2011. augusztus 27., szombat

Cosmo nyeremény:)

Ez a nap már igen jól kezdődött.Tegnap este mikor hazaértem csak lefürödtem és bevetődtem az ágyba.Nem igazán foglalkoztam senkivel,és semmivel.Aztán reggel amikor felkeltem lementem a szokásos tejes kávémért,és láss csodád ott volt egy csomag nekem címezve.És nem volt kicsi csomag.Szóval nagy meglepetésemre kávé előtt kaptam egy akkora löketet hogy egyből rávetettem magam és szó szerint szétcincáltam.Meglepődtem!Egy Bioderma Napozás utáni hidratáló testápoló volt a csomagban.DE se leírás,vagy gratulációs levél.Egyszerűen csak natúran megkaptam a cuccot és ennyi.Nekem kicsit vicces volt.De nem baj.Aztán szépen sorjába elkezdtem átgondolni kitől,mitől kaphattam.Rákerestem a neten.Na igen hát rájöttem hogy a cosmo oldalán volt egy ilyen játék.És ezek szerint nyertem?:)Mert se mail,se füstjeleket nem kaptam ezzel kapcsolatban.Kicsit zavar de azt hiszem ez a krém kárpótol érte.:)Viszont kipróbálni nem szeretném most még.Van 2 db felnyitott napozás utáni krémem.És utálom ha meg van kezdve valamiből sok.Szóval elrakom.Jó lesz szépen jövőre.És addig se romlik meg,nem romlik a minősége.De hogy trófea ként kirakom a szobám piperéi közé az tuti!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése