2011. július 30., szombat

Smink?Smink....

Nos egyszerűen nem tudok leállni a posztokkal.Remélem nem bánjátok!:) Most elhoztam a sminkes cuccaim egy részét,amiket általában használok,ne haragudjatok hogy egyesével nem mutatom meg azt majd külön,most egy egészet mutatok és majd külön a vélemény,teszt stb...Szóval...!Nekem ez a kis rész jutott,bár nem is kell nagyobb,nem sminkelem magam minden nap,bár amióta olvasok Beauty Blogokat azóta egyre inkább,próbálok visszafogott sminkeket hordani,hétköznapra főleg egyet.Semmi extra,barna szemhéjpor,kihúzott szemek,jóó nagy szempillák,és egy kevés bronzosító.
Hát kb ennyi a napi smink kellékem.Nem viszem túlzásba...nem is akarom!:)De szempillaspirál az mindig van rajtam.Éppen a hangulatom dönti el hogy drámai szemeket vagy visszafogott "nézést" akarok.Aztán van nekem egy tökéletes sminklemosóm,amit nem csak az illata miatt imádok,hanem azért is mert tökéletesen lehozza a sminket,és ha reggel jövök haza buliból akkor nem utolsó sorban hidratál is.Egyszerűen Imádom Garnier sminklemosó tej szőlővízzel.Jajjj de szeretem!:)
Akartam bemutatni napi sminket de csak olyat találtam amin a barátommal vagyok,remélem elnézitek,de csak ezen látszik,természetes fényben a sminkem.Legyetek jók!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése